How Your Attention Has Become the Bigges

How Your Attention Has Become the Biggest Commodity – Between the many devices we carry each day, our attention is divided, with each gadget competing, each app buzzing and vying for our eyeballs. But it’s not just a matter of each media outlet hoping we’ll absorb the latest information, says scholar and author Tim Wu. It’s about getting your eyeballs on the screen in order to sell your attention to advertisers—that’s been the business model for newspapers since the 183… http://ow.ly/O4ob506Zzv6

Anuncios

About JLY

Consultor, Entrenador y Coach experto en Habilidades de Gestión y Desarrollo Personal: Comunicación, Influencia, Motivación, Liderazgo, Trabajo en Equipo, Efectividad Personal, Inteligencia Emocional, Gestión de Conflictos, Gestión del Estrés, PNL, etc.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: